sant eller inte!


Selena Gomez har förnekat att hon och Justin är tillsammans. De är bara vänner. 

"Det
är det manliga idealet. För att vara ärlig, han är 16 år och jag 18, i den här åldern måste vi ha kul - som alla andra tonåringar. Men ta inget allvarligt. Vi är fortfarande unga och vill inte förlora vår ungdomstid genom ett förhållande",
säger hon.

Enligt vissa
källor, så har Selena slutat bära sina oskulds ring... Men hon förnekar att hon har gjort det med Justin. "Jag gillar inte dessa rykten! Jag känner mig konstig när alla pratar om mig, media vet aldrig vad som är sant. Jag är en tonåring som alla andra".

Jag har verkligen ingen aning om det som sägs är sant alltså att Justin och Selena är tillsammans, om dom skulle vara det skulle jag vara ändå självklart vara klart som jag brukar säga when Justin smile i smile! om det sägs att dom är tillsammans så är det ju kul för dom, och jag kommer fortfarande älska Justin för jag är ett äkta fans men det skulle vara ganska löjligt om dom håll något hemligt för han säger ju själv att han berättar allt för sina fans! vi får väl se vad som mer kommer ut! ♥

XOXO
F
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0