Välkommen till våran nya blogg!

Ja, som sagt, välkommen till våran nya blogg! Alltså det är min (Emelie) och Felicias blogg. Bloggen kommer att handla om Justin Drew Bieber, för att vi är hans största fans han någonsin kommer att ha!

Han betyder allt för oss! Och det kommer han alltid att göra! ♥
We love you Justin! We need you! ♥'


Felicia

Jag (Emelie) 
Man ser inte mitt ansikte så bra och jag har inte samma hårfärg på den bilden... men jag hittar ingen bättre. Men jag lovar att ni kommer att få se flera bilder utav mig sen. Såfort jag har tagit eller hittat någon bättre bild så lägger jag ut den!

I slutet utav våra inlägg så kommer vi att skriva ett E eller F beroende på vem som har skrivit inlägget. E står för Emelie ( jag som skriver nu ) F står för Felicia.

Ps. ny design kommer senare!

Pussar och kramar från E ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

fiin blogg men jag e fort farande förvirrat haahha :)

2010-11-10 @ 20:03:45
URL: http://dicembergiirl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: Tack!



Fin blogg du med :)

2010-11-10 @ 20:28:13
URL: http://justsosweet.blogg.se/
Postat av: gissa vem

hahahahha skämtar ni eller??????? herreguuuuuuuuuuud

2010-11-10 @ 20:45:58
Postat av: stéphanie

Jodå eran blogg var fin, men Justin är verkligen ingenting för mig så ingenting jag kommer läsa i framtiden :)

2010-11-11 @ 12:19:07
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0