Justin!


Har ni läst Justin Biebers ny bok, First Step 2 Forever: My story ännu? Tidningen posh24 har skrivit att dom har läst några delar och dom har sakt i ett kapitell berättar Justin om sitt körkort, framför allt hur rasande han blev efeter att han misslyckats med den skriftliga delen. När hans mamma kom för att hämta honom skämdes han för mycket för att hoppa in i bilen med henne så iställer gick han hem i regnet! Han skrev:
''Det fanns inte en chans att jag skulle hoppa in i passagerarsätet, gråtades som en 10-åring. Min mamma ropade till mej men jag gick runt hörnet av parkeringsplatsen och ställede mej vid vägen. Det kändes som om varje bil som åkte förbi hånade mig. En tjej åkte förbi, hon applicerademarcara medan hon gled ner för gatan, och hon hade ju ett körkort eller hur? En kille åkte förbi i en lastbil rökandes en cigarett som han senare kastade på gatan som om världen var hans askfat... jag ropade 'Jag hatar dig! efert honom'. Det kändes så bra. Jag skrek till nästa kille' Jag hatar dej med! Och jag hatar dej! Och jag hatar dej!''

Aww va gulligt eller kanske barnsligt eller jag säger mitt sätt att säga det på att Justin är bara min och får göra vad han vill förutom det som är taskigt ♥

XOXO
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0