Justin mobbab via internet!


Justin Har medger även att han bli mobbad via internet.
Alla har nog någon gång gått igenom mobbning och även jag säger Justin. På min Youtube sida så är det många haters dom har sakt fåninga saker som: Han tar heliun och får pipig röst när han ska gå upp på sen och uppträda. det är bara att skratta åt det, det är kul. jag är inte arg, jag är 16 år och har inte bröst hår. jag är inte arg för tillfället men stunden kommer när den är inne säger Justin.

Det finns så många mobbare där ute, det är så mkt som händer. jag tycker att du.. speciellt när du är den som står brevid så ska du såklart hjälpa till eftersom att du kan vara den nästa som kommer i den situtionen.

XOXO
F


PS: Och själv har jag blivit mobbad och jag kan säga att det är inte kul eftersom dom går på en hella tiden och säger elaka grejor och det kan jag säga att det är inte roligt och jag skulle aldrig i hella mitt liv kunna mobba någon/några för jag vet själv hur det känns att bli mobbad...
Så mobba ingen det är inte värt det för det kan vara du som kommer i situtionen nästa gång så istället kan du hjälpa dom som blir mobbad...
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0