Justin: "Min mamma var ingen bra person"


"Min mamma var inte en bra person förut. Jag menar, hon var såklart en bra person men hon gjorde misstag. Hon drack, hon tog förmodligen även droger och sånt. Hon berättade det för mig för att hon tyckte att det var onödiga saker att göra i livet och att det påverkar inte bara mig ifall jag gör något sånt, det påverkar även henne väldigt mycket eftersom att hon redan gått igenom det".

"Jag behöver inte göra något så dumt för min mamma har redan gjort det. Grejen är den att hon ändrade sitt
liv totalt pågrund av mig. När jag föddes slutade hon med att dricka och ta droger. Hon slutade med allt för min skull"

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0