HATAR!!


Ni förstår nog vad rubriken nu handlar om och jag HATAR det verkligen.... aww kan inte personerna bara låta han vara och kan dom inte fatta att det finns många som älskar JB ♥
Kan dom bara inte acceptera att MÅNGA mer en dom älskar Justin och jag förstår inte faktikst vad som är problemet och varför ens slössa bort tid på någon man inte gillar och istället då startar en grupp aww vill bara säga jag hatar det här och kommer alltid göra det....
Men Justin du vet att du har MEJ och många mer ♥

XOXO
F

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej :) jag vill bara ge tips om att hela hans nya album har läckt typ.. här är länken:



http://justinbiebershrine.blogspot.com/2010/11/listen-to-justin-bieber-my-worlds.html#more



tack för en söt blogg :D <3

2010-11-19 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0