Justin meet Hayley Okines!



Hayley är svårt sjuk med Progeri som är en väldigt sällsynt sjukdom. Den drabbar ungefär en av 8 miljoner människor och åldrar kroppen i förtid. Hayley är tolv år och drömde om att få träffa Justin och tillslut gick hennes dröm i uppfyllelse.

Blev glad för hennes skull över att hon fick sin dröm i uppfyllesle och never say never to your dream för om du kämpar kommer dom gå i uppfyllesle jag (Felicia) drömmer själv mkt om allt och alla så jag kommer alltid hålla min dröm vid mej till den gå i uppfyllesle så det är bara att kämpa mäniskor, och någon gång i livet vill jag oxå hjälpa Hayley Okines som Justin gjorde mot Hayley Okines :) ♥

XOXO
F

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin och bra blogg!:)





följ gärna min novell blogg: biebernovell.blogg.se

Kram

2010-12-06 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0